sobota, 21 lutego 2015

Och! Regina Regina...



   Dziś chcę wspomnieć o dwóch książkach które ostatnio przeczytałam autorki Reginy Brett - "Bóg nigdy nie mruga" i "Jesteś cudem". Po przeczytaniu tej pierwszej byłam pod tak dużym wrażeniem że od razu zamówiłam "Jesteś cudem", niestety ta nie urzekła mnie już tak bardzo :(. Pod wpływem "Bóg nigdy nie mruga" założyłam emerytalne konto oszczędnościowe, a gdy mam jakiś problem który mnie dołuje przypominam sobie zdanie "Czy za pięć lat to będzie miało jakieś znaczenie?".W tej książce znajdziecie mnóstwo motywacji do działania :).
   Uważam że obie książki idealnie nadają się na prezent, zwłaszcza dla osoby która nie wierzy w siebie, nie wierzy że mogła by coś osiągnąć i jedyne co ją w życiu spotyka to tylko cierpienie.Czyta się je bardzo przyjemnie i gdy się już zacznie ciężko się oderwać.Autorka przekonuje że nie ważne w jakiej sytuacji życiowej jesteśmy, ważne żebyśmy zawsze pamiętali o Bogu.
   Jeżeli któraś z was jeszcze nie miała przyjemności zapoznać się z "Reginą" serdecznie polecam, Ja na pewno będę do jej książek wracać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz