sobota, 16 maja 2015

Sałatka "szpinakowy raj"



Dziś przepis na szybką, prostą i pyszną sałatkę ze szpinakiem. Nigdy nie jadałam surowego szpinaku, wydawało mi się że będzie smakował jak trawa, o jak bardzo się myliłam!Teraz na stałe zagości w mojej diecie. Zachęcam do wypróbowania tego przepisu satysfakcja gwarantowana :-)
Wszystkie składniki kupiłam w Biedronce.


Składniki :
1. Świerzy szpinak
2. Suszone pomidory w oleju z żurawiną
3. Słonecznik łuskany
4. Ser mozzarella małe kulki (może być również ser feta)
5. Szczypta soli (jeśli używamy sera feta ten składnik pomijamy)

Wykonanie :
Szpinak myjemy pod bieżącą wodą i odsączamy nadmiar wody. Pomidory i ser kroimy na mniejsze kawałki. Słonecznik prażymy na suchej patelni. Wszystkie składniki razem mieszamy z dodatkiem ok. dwóch łyżek oleju z pomidorów. Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz