wtorek, 26 stycznia 2016

Recenzja zużytych kosmetyków.



Cześć wszystkim!

Dziś parę słów o kosmetykach które zużyłam w ostatnim czasie.



Szampony do włosów Biały Jeleń
Dla skóry tłustej, wrażliwej ze skłonnością do alergii z naturalnym chlorofilem  i do włosów ciemnych, naturalnych i farbowanych z orzechem włoskim. Są to szampony hipoalergiczne i bardzo delikatne dla włosów. Włosy są po ich użyciu miękkie i dobrze się rozczesują. Jeżeli chodzi o szampon do tłustej skóry to nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów, włosy przetłuszczały się tak samo jak zawsze. Natomiast po szamponie z orzechem włoskim przy dłuższym stosowaniu (zużyłam więcej niż tylko jedno opakowanie) farba aż tak szybko się nie wypłukiwała z włosów i dłużej pozostawały ciemne. Szampony polecam dla tych którym zależy na łagodnym oczyszczaniu włosów. Wcześniej przez jakiś czas używałam babydream dla cieci ale kompletnie się u mnie nie sprawdził. Minusem tych szamponów jest ich rzadka konsystencja przez co niestety mają bardzo małą wydajność
Cena to ok. 8 zł.



Żel do mycia twarzy NIVEA
Głęboko oczyszczający pory i nawilżający, dla czystej i matowej skóry. Żel jest wzbogacony w algi oceaniczne i Hydra IQ, zawiera mikrogranulki które mają za zadanie eliminować i zapobiegać niedoskonałościom.Dzięki oczyszczającej formule ma usuwać nadmiar sebum i zapobiegać błyszczeniu się skóry. Ma również odżywiać i zapewniać optymalny poziom nawilżenia. Cóż, żel bardzo przesuszał mi skórę, miał bardzo intensywny zapach co nie było przyjemne dla nosa a granulki były prawie w ogóle nie wyczuwalne. Raczej nie kupię go ponownie.
Cena ok 13 zł.



Żel pod prysznic Palmolive Aroma Therapy
Dobry żel o relaksującym zapachu, dobrze się pieni przez co jest bardzo wydajny. Miałam jeszcze cytrusowy (ale wyrzuciłam opakowanie) który miał bardzo świeży zapach. Kupię je ponownie ale myślę że dopiero w lecie bo zimą preferuję bardziej kremowe żele które mniej wysuszają skórę.
Cena to ok 7 zł.



Żel do golenia dla kobiet Tanita 
Średnio byłam zadowolona z tego żelu, miał rzadką konsystencję i był mało wydajny. Zapach też średni.
Cena ok 11 zł.



Intensywnie nawilżający balsam do ciała pod prysznic Eveline 
Mam mieszane uczucia co do tego balsamu, niby coś tam nawilżał ale trzeba było go nałożyć na skórę sporą ilość przez co szybko się zużył. Miał ładny delikatny zapach ale strasznie brudził wannę. raczej nie kupię go ponownie.
Cena ok 16 zł.



Ampułki do włosów regeneracja i wzmocnienie z olejkiem arganowym Marion
Świetne ampułki, byłam bardzo z nich zadowolona. Nie obciążały włosów, a po ich użyciu były miękkie i lśniące.Ułatwiały rozczesywanie mokrych włosów. Ampułki stosujemy przez dwa tygodnie, w pierwszym co dwa dni, w drugim co trzeci dzień.  Myślę że za jakiś czas kupię je ponownie.
Cena ok 6 zł.

Do zużytych produktów można jeszcze dorzucić złuszczające skarpety, których niestety wyrzuciłam opakowanie a są warte wspomnienia bo zadziałały super! Nie pamiętam nawet jakiej były firmy ale myślę że wszystkie działają tak samo. Stopy po nich miałam gładkie jak u dziecka :-)

To wszystko na dziś pozdrawiam Ela.


3 komentarze: