poniedziałek, 16 listopada 2015

20 FAKTÓW O MNIE.


Cześć wszystkim!

Dzisiaj chcę się z wami podzielić kilkudziesięcioma faktami o mnie, nie jest tego dużo ale na początek myślę że wystarczy :-)

  1. Mam 29 lat.
  2. Mieszkam sama, już od ponad roku. Często słyszę pytanie "jak Ci się mieszka samej?" no cóż są lepsze dni i gorsze, do wszystkiego można się przyzwyczaić nawet do samotności.
  3. Gdy miałam 20 lat wyprowadziłam się od rodziców, wcześniej mieszkałam na wsi. Przez 7 lat mieszkałam tylko z siostrą.
  4. Pochodzę z wielodzietnej rodziny, mam 4 siostry i 2 braci.
  5. Nigdy nie chciałam mieszkać na Śląsku, od najmłodszych lat marzyłam o tym żeby mieszkać za granicą a najlepiej w jakimś ciepłym kraju. No cóż... życie jest przewrotne, ale bardzo lubię miasto w którym mieszkam.
  6. Strasznie przeklinam! Szczególnie gdy się zdenerwuję to "rzucam mięsem" nawet do mojego przełożonego :-/
  7. Kiedyś chciałam zostać kosmetyczką. Dwa razy zapisałam się na studium kosmetyczne i dwa razy zrezygnowałam. Rajcowałam się kosmetykami, robiłam makijaże, nawet nieźle mi to szło ale ta pasja jakoś mi przeszła.
  8. Nie cierpię swojej pracy :-/
  9. Nie mam prawa jazdy ale zamierzam je zrobić w przyszłym roku.
  10. Uwielbiam morze. Nie wyobrażam sobie żeby jechać na wakacje w góry.
  11. Lubię czytać książki. Najbardziej motywacyjne, do których można co jakiś czas wracać.
  12. Nigdy nie byłam na żadnej diecie. Lubię swoją figurę a nawet gdy przybędzie mi kilka kilogramów, to się tym nie przejmuję. Pamiętam że kiedyś chciałam sobie zrobić jeden dzień oczyszczania organizmu, przez pół dnia jadłam tylko owoce i piłam wodę a po południu poszłam z siostrą na kebaba!:-d
  13. Jestem serialomaniaczką. Oglądam prawie wszystkie seriale a mój ulubiony to "Rodzinka pl." ostatnio wkręciłam się w "Nie rób scen" na poprawę humoru polecam.
  14. Uwielbiam słodycze.Codziennie muszę zjeść coś słodkiego.
  15. Lubię porządek a przy sprzątaniu najczęściej słucham Disco Polo. Nie wiem dlaczego ale przy tej muzyce najlepiej mi się sprząta i się nie męczę.
  16. Nie palę papierosów i nigdy nie paliłam. Nienawidzę zapachu dymu tytoniowego dla mnie on po prostu śmierdzi!
  17. Uwielbiam podróżować, zwiedzać i odkrywać nowe miejsca. Najlepsze dla mnie są jednodniowe wycieczki.
  18. Nienawidzę gdy ktoś ze mnie szydzi. Gdy coś mówię a ktoś mnie przedrzeźnia ucinam rozmowę i więcej lub jak najmniej staram się z tą osobą nie nawiązywać rozmów.
  19. Do wszystkich portali społecznościowych i poczty jakie posiadam w internecie mam takie same hasło...Po prostu nie potrafię zapamiętywać haseł a zapisywanie ich a potem szukanie dla mnie jest bez sensu.
  20. Nad założeniem bloga myślałam chyba z pięć lat. Zawsze gdy już chciałam go założyć to rezygnowałam ale pewnej niedzieli powiedziałam sobie OK najwyżej jak coś będzie nie tak to usunę.
Ja bardzo lubię czytać takie posty a Wy?


Foto: magdeleine.co/phpto-by-abigail-keenan-n-463/

2 komentarze:

  1. Lubię takie posty, zawsze się czegoś ciekawego można dowiedzieć o drugiej osobie. Życzę powodzenia w zdawaniu egzaminu na prawo jazdy. Grunt to się nie zniechęcać. Wiem coś o tym :)

    OdpowiedzUsuń