czwartek, 9 kwietnia 2015

Spodenki DIY

Po małym wypadku w pracy jestem na zwolnieniu i mam sporo wolnego czasu więc, zrodził się pomysł żeby stare i podziurawione spodnie przerobić na spodenki.



























































Nie wiedziałam na który materiał się zdecydować ale padło na kolorowe kwiatki, sądząc po nowych kolekcjach w sklepach bardzo modne w tym sezonie.













Po odmierzeniu długości czas na cięcie.













Po obcięciu mierzymy długość centymetrem żeby łatwiej było nam obciąć drugą nogawkę.













Nogawki obcięte, zabieramy się za szycie.


































Przed szyciem pospinałam wszystko szpilkami żeby łatwiej mi było szyć co i tak nie było łatwe bo materiał był bardzo śliski.













Tadaamm! Gotowe, szwaczka ze mnie żadna ale wyszły nie najgorzej :-)
Zdjęcia były robione telefonem przy sztucznym świetle więc są trochę nie wyraźne :-/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz