niedziela, 3 maja 2015

10 rzeczy które chcę zrobić przed trzydziestką.

 



   Trzydziestka zbliża się wielkimi krokami, czas się więc ogarnąć i pozałatwiać parę spraw które do tej pory odkładałam na potem. Mam na to 1,5 roku mam nadzieję że zdążę :-)
1.Na pierwszym miejscu rzecz dla mnie najważniejsza a jest nią - znalezienie męża. Puki co strzała Amora niestety mnie omija i z tym może być ciężko ale grunt to pozytywne myślenie.
2.Urodzić dziecko. Jak już będzie mąż to super by było gdyby również było dziecko.
3.Zrobić prawo jazdy. Jak ja nie cierpię jeździć komunikacją miejską! To ciągłe czekanie na przystankach i chodzenie wszędzie pieszo zabiera mi mnóstwo czasu.
4.Kupić samochód. Na początek nic specjalnego tylko żeby poruszać się z punktu A do punktu B.
5.Nauczyć się pływać. Nie którym może się to wydawać śmieszne żeby w tym wieku nie umieć pływać ale jako dziecko nie miałam w pobliżu swojego miejsca zamieszkania basenu a gdy się przeprowadziłam jakoś nie umiałam się za to zabrać mimo że bardzo chciała bym się nauczyć tej dyscypliny sportu, raz nawet byłam na lekcji z instruktorem i zabrakło mi motywacji...
6.Pojechać na wakacje do Chorwacji. Od kiedy zobaczyłam filmik jak żona kolegi kąpie się w pięknym błękitnym morzu zapragnęłam tam pojechać :-)
7.Więcej zarabiać.Oprócz mojej stałej pracy mam zamiar znaleźć inne źródło dochodu może ten blog mi w tym pomoże?
8.Nauczyć się jak najlepiej gotować. Lubię gotować i dlatego chciała bym poszerzać swoje umiejętności żeby móc gotować dla bliskich i sprawiać im radość. Może wybiorę się na jakiś kurs.
9.Regularnie uprawiać sport. Nie wiem czemu tak jest ale do uprawiania sportu zawsze mam słomiany zapał (tak jak to było z lekcjami pływania).
10.W dalszym ciągu prowadzić blog. Życzę sobie żeby nie zabrakło mi chęci i zapału do tego aby nadal dla was pisać.
   Mam nadzieję że chociaż część z tych rzeczy uda mi się zrealizować bo jak na to patrzę to chyba musiała bym wygrać w totka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz